<بغداد: اجازه نمی‌دهیم از حریم هوایی ما برای حمله به سوریه استفاده شود.
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 1000
نویسنده : کامران وزیری
 

سخنگوی نخست‌وزیر عراق در واکنش به مواضع اخیر مقامات آمریکا و انگلیس و احتمال حمله به سوریه، گفت: عراق اجازه نمی‌دهد از حریم هوایی‌اش برای حمله به سوریه استفاده شود.

خبرگزاری فارس: بغداد: اجازه نمی‌دهیم از حریم هوایی ما برای حمله به سوریه استفاده شود
 

به گزارش خبرگزاری فارس، عراق روز دوشنبه اعلام کرد اجازه نخواهد داد از حریم هوایی این کشور برای حمله به سوریه استفاده شود.

علی الموسوی سخنگوی رسانه‌ای «نوری مالکی» نخست‌وزیر عراق در این مورد به خبرگزاری فرانسه گفت: به هیچ وجه اجازه نمی‌دهیم از حریم هوایی ما برای حمله به کشورهای همسایه استفاده شود. موضع ما در این مورد ثابت است.

وی افزود: ما مخالف اقدام نظامی هستیم و امیدواریم که راه حل سیاسی و مسالمت آمیزی برای حل بحران وجود داشته باشد، زیرا راه حل نظامی منجر به تشدید بحران می‌شود. قانون اساسی عراق اجازه نمی‌دهد خاک این کشور به مکانی برای تجاوز علیه کشور دیگر تبدیل شود.

آمریکا، انگلیس و برخی دیگر از کشورهای غربی حمله شیمیایی روز چهارشنبه به حومه دمشق را به دولت سوریه نسبت داده و به این بهانه بار دیگر گزینه نظامی را مطرح کرده‌اند. این در حالی است که دولت سوریه این اتهام را رد کرده و دیشب هم مجوز اعزام کمیته حقیقت‌یاب سازمان ملل به غوطه شرقی را صادر کرد.



دشمن عقل امام علی علیه السلام : اَلْهَوى عَدُوُّ الْعَقْلِ؛ هواى نفس، دشمن خرد است. شرح غرر: ج1، ص68



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: